Sivut

torstai 7. kesäkuuta 2012

Cupcake nails

Moikka taas (: Tämmöset muffinsikynnet väsäsin eilen ja tänään , ei näistä nyt nii hienot tullu, mut ei se mitää :D

Eli tolleen tein eka ne "muffinsivuoat". Näyttää sotkusilta, mut se ei haittaa (:
Tommonen oli lopputulos, ei hienot mut ei se nii haittaa, ku huomenna teen uudet kynnet (;
Ja tuossa vielä lakat ja välineet mitä käytin; Kiss Nail Art (vihree,pinkki,sininen)
                                                                 miss Selene (violetti,oranssi,punanen,sininen)
                                                                 Classics (valkonen ja läpinäkyvä)
                                                                 punaset strassit
                                                                 Dotting Tool

Ja tosiaan mä lyhensin kynsiä, ku ne alko jo olee nii pitkät, et oli pakko :D Mut mä oon huomannu, et mun kynnet kasvaa tosi nopeesti, jote ei haittaa, vaikka välillä lyhentääki (: Ja käykää äänestämässä, millanen seuraava postaus on. Kysely löytyy tosta vierestä, jos et jo huomannu :D




5 kommenttia:

  1. käytätkö aluslakkaa? :) Jos käytät, niin minkä merkkistä? c::

    VastaaPoista
  2. Juu käytän. Sellasta classics aluslakkaa, joka on joku halppis juttu seppälästä :DD Mun pitäs käydä ostaa parempaa (;

    VastaaPoista
  3. Just söpöt!!!!


    ☮ http://fleur-de-prairie.blogspot.com ☮
    ♥ Lue, Liity, Kommaa ♥
    ◕‿‿◕

    VastaaPoista